aktualizacja 16.05.2022
Bezpłatnie transportujemy nasze towary wyłącznie na terenie Polski. Dotyczy to wszystkich towarów oferowanych w naszych sklepach i w sklepie internetowym.
Transport mebli i ewentualne inne usługi z tym transportem związane wykonywane będą przez zewnętrzną (przez nas polecaną i zaufaną) Firmę Transportową.
Transport mebli mieć będzie charakter bezpośredni z magazynu pod dom/siedzibę klienta, bez przeładunków, co jest podstawowym warunkiem dowiezienia mebli bez uszkodzeń. Z uwagi na gabaryty mebli i ryzyko uszkodzenia, nie jest możliwa dostawa za pośrednictwem firm kurierskich.
Z reguły termin dowozu ma miejsce w czasie od 2 do 21 dni roboczych od Daty realizacji Umowy, czyli od daty, w której towar zostanie złożony do dyspozycji klienta w naszym magazynie w Poznaniu, przy ulicy Żeromskiego 9. Termin ten zależy od miejsca zamieszkania nabywcy i oraz od harmonogramu pracy Firmy Transportowej.
Harmonogram pracy, czyli kolejność oraz przybliżona pora i data dostaw do poszczególnych miejscowości ustalana jest w porozumieniu z zewnętrzną Firmą Transportową, na kilka dni przed planowanym dowozem. O tej planowanej dacie powiadomimy Państwa niezwłocznie telefonicznie lub e-mailem.
Dzień przed dostawą, będący już “w trasie” kierowca skontaktuje się z Państwem telefonicznie, aby potwierdzić dzień dowozu i powiadomić o której godzinie dojedzie pod wskazany adres.
Ten wyznaczony termin nie może zostać zmieniony na Państwa życzenie, kierowca nie może czekać lub przyjechać w innym terminie. Oczekiwanie pod wskazanym przez klienta adresem przez czas dłuższy niż 15 minut kosztuje 80 zł netto za każdą godzinę lub część tej sumy, odpowiednio za część godziny. Za wszelkie inne dodatkowo wykonane prace (poza wydaniem z auta) kierowca również naliczy dodatkową opłatę, również płatną w gotówce, do rąk kierowcy, przed wydaniem melba/towaru.
Kierowca wystawi na miejscu Fv vat + 23%. Maksymalny czas oczekiwania zależy od harmonogramu transportu i może się zdarzyć, że kierowca nie będzie oczekiwał więcej niż 30 minut.
Oferujemy Państwu nasz “Bezpłatny transport” wyłącznie w przypadku dostosowania się do wyżej określonych zasad, a zwłaszcza do wyznaczonego przez kierowcę terminu.
Jeszcze przed wyjazdem kierowców będziemy starać się ustalić dogodny dla Państwa termin dostawy, jednak nie zawsze może on zostać dostosowany do życzeń Klienta.
Kierowca każdego dnia pokonuje setki kilometrów, układa swoją trasę i dostarcza meble w określonej kolejności. Prosimy o wyrozumiałość i dostosowanie się do wyznaczonych przez kierowcę godzin rozładunku mebli.
Jeżeli Klient nie zdecyduje się lub nie będzie w stanie skorzystać z naszego “Bezpłatnego Transportu” wówczas może odebrać meble osobiście z magazynu w Poznaniu, lub na życzenie zorganizujemy transport w innym terminie – na ogólnych zasadach (płatny przez klienta).
Usługa transportowa nie obejmuje wnoszenia mebli do mieszkania, biura lub domu Klienta, jak również przenoszenia mebli na terenie osiedla zamkniętego, na które nie można wjechać samochodem dostawczym. W takim przypadku zorganizowanie/zapewnienie tego wjazdu spoczywa na Kliencie. Praca kierowcy polega wyłącznie na dowiezieniu melba/towaru przed budynek Klienta oraz jego wydaniu z samochodu.
Wnoszenie mebli to osobna, dodatkowo płatna usługa, której realizacja zależy od Firmy Transportowej i może nie być możliwa do zrealizowania w niektórych miejscowościach. W przypadku zainteresowania usługą wnoszenia mebli, prosimy o zapoznanie się z Regulaminem nr 3 dotyczącym tego tematu oraz o powiadomienie Boutique Pierrot przed Datą realizacji Umowy.
Oświetlenie i Ceramika dostarczane będą przesyłkami kurierskimi, zgodnie z regulaminami przewoźnika np. DHL, UPS.
Z poważaniem, Boutique Pierrot